Ο Γάλλος αρχιτέκτονας Ερνέστ Εμπράρ, σχεδίασε την πλατεία Αριστοτέλους το 1917, αμέσως μετά την μεγάλη πυρκαγιά που αποτέφρωσε το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τα σχέδια του Εμπράρ, η πλατεία -που θα ονομαζόταν Πλατεία Μεγάλου Αλεξάνδρου- θα είχε ένα μεγάλο άγαλμα του Αλέξανδρου στο κέντρο της και θα κατέληγε βόρεια στην Εγνατία, όπου θα χτιζόταν ένα επιβλητικό Δικαστικό Μέγαρο.
Προεπισκόπηση
«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε
Η Φωτό Μου

Καθημερινά... με τον Πάνο Αϊβαλή // Επικοινωνία στο email: kepeme@gmail.com

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
SOSτε... την Χαλκιδική από την καταστροφή στις Σκουριές...
............................................... Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στον Σαββίδη...


ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στον Σαββίδη... // ΠΩΛΕΙΤΑΙ από σήμερα και το 100% της ΕΛΒΟ για 10 εκατομμύρια ευρώ!!! // (Θα πουλήσουν οι άθλιοι και τα νεφρά μας!... 
-Δ.Τζ.)
~~~
Με μια εντυπωσιακή ρελάνς ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης καταλήγει στην κοινοπραξία της Deutsche Invest Equity Partners GmbH, Belterra Investments LTD (Ιβάν Σαββίδης) and Terminal Link SAS (γαλλικός κολοσσός CMA).
Πλειοδότρια για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) ανεδείχθη από το ΤΑΙΠΕΔ η ένωση των εταιρειών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS», μετά από τη σημαντικά βελτιωμένη προσφορά που υπέβαλε.
Η νέα δεσμευτική προσφορά προβλέπει την καταβολή τιμήματος ύψους 231.926.000 ευρώ. Η συνολική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 1,1 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ανωτέρω προσφορά, υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ την επόμενη επταετία και τα αναμενόμενα έσοδα του Δημοσίου από τη σύμβαση παραχώρησης (αντάλλαγμα παραχώρησης σε ποσοστό 3,5% του κύκλου εργασιών του ΟΛΘ), αναμενόμενου συνολικού ύψους πλέον των 170 εκατ. ευρώ. Στο συνολικό ποσό λαμβάνονται επίσης υπόψη τα αναμενόμενα μερίσματα που θα εισπραχθούν από το ΤΑΙΠΕΔ για το υπολειπόμενο ποσοστό του 7,22%, καθώς και οι εκτιμώμενες (πέραν των ελάχιστων υποχρεωτικών) επενδύσεις έως τη λήξη της παραχώρησης το 2051.
Όπως ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, κατά την αξιολόγηση της βελτιωτικής οικονομικής προσφοράς, ελήφθησαν υπόψη καθεμία από τις αποτιμήσεις, τις οποίες εκπόνησαν δύο διαφορετικοί αποτιμητές για τον ΟΛΘ και ανακήρυξε τη συγκεκριμένη ανωτέρω ένωση ως πλειοδότη. Σύμφωνα με το Ταμείο, η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τις προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης της Βόρειας Ελλάδας και της χώρας συνολικά.
Ο φάκελος του διαγωνισμού, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, θα υποβληθεί τις προσεχείς εβδομάδες στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, η δε σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών θα υπογραφεί μετά από την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές και την ικανοποίηση ορισμένων περαιτέρω προϋποθέσεων που προβλέπονται στη σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών.
...
newsbeast.gr

>|<
Πωλείται από σήμερα το 100% της ΕΛΒΟ 
για 10 εκατομμύρια ευρώ!

>| Στο… σφυρί βγαίνει η πολύπαθη ΕΛΒΟ από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, τηρώντας στο έπακρο τις μνημονιακές δεσμεύσεις που πήρε με το τρίτο μνημόνιο.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του σάιτ μας, newreport.gr, η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων πωλείται ολόκληρη, δηλαδή το 100% των μετοχών της, με τη διαγωνιστική διαδικασία να έχει ανοίξει από σήμερα Δευτέρα 24 Απριλίου!
Όπως προαναφέραμε, η ΕΛΒΟ βγαίνει προς πώληση από τον ειδικό εκκαθαριστή (τον Μ. Χουρδάκη της Ernst & Young), αλλά όχι σε τέσσερα κομμάτια όπως είχε “σχεδιαστεί” πριν καιρό, αλλά στο 100%!
Αυτό σημαίνει ξεκάθαρα ότι πωλείται “πακέτο” ή λαϊκιστί “όπως είναι επιπλωμένο” (σ.σ. από το γνωστό λαϊκό τραγούδι), κάτι που αντιτίθεται στην προ διετίας πρόσκληση ενδιαφέροντος (τον Νοέμβριο του 2016), όπου γίνονταν λόγος για πώληση σε τέσσερα κομμάτια.
Οι εγκαταστάσεις της ΕΛΒΟ βρίσκονται στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης, καταλαμβάνουν έκταση 270.000 τ.μ. με καλυμμένη επιφάνεια 60.000 τ.μ. Διαθέτουν εγκατεστημένη ισχύ 8.660 KW και θερμική ισχύ 17,5 MW, ενώ το τίμημα που “ακούστηκε” είναι της τάξης των 10 εκατομμυρίων ευρώ, ένα πολύ χαμηλό τίμημα, αν αναλογιστούμε ότι μόνο την αξία σε ανταλλακτικά που υπάρχουν μέσα στο εργοστάσιο, εξαρτήματα που η αξία τους ξεπερνάει τα 13 εκατομμύρια ευρώ, αλλά υπάρχει και ο υλικοτεχνολογικός εξοπλισμός, η αξία του οικοπέδου και η δυναμική της εταιρίας με το εξειδικευμένο προσωπικό. Αν όλα αυτά συνυπολογιστούν, τότε μιλάμε για μία πολύ μεγαλύτερη αξία, που σίγουρα ξεπερνάει κατά πολύ το παραπάνω τίμημα.
Να επισημάνουμε ότι η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων ΑΒΕ (ΕΛΒΟ) είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία οχημάτων στην Ελλάδα, η οποία κατασκευάζει λεωφορεία και στρατιωτικά οχήματα, με μεγαλο διεθνές πελατολόγειο, αλλά και συμβάσεις που τρέχουν με τον ΟΑΣΘ και άλλες χώρες.
///// Δεν πωλείται για πρώτη φορά
Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων ιδρύθηκε το 1972 με την επωνυμία ΣΤΑΓΙΕΡ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕ, ως θυγατρική τις αυστριακής Steyr, ενώ το 1987 μετονομάσθηκε σε ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΕΛΒΟ) ΑΒΕ, και ο πλήρης έλεγχος της εταιρείας πέρασε στο Ελληνικό Δημόσιο.
Ωστόσο, τον Αύγουστο του 2000, μετά από διεθνή διαγωνισμό, το 43% των μετοχών της εταιρείας, καθώς και το μάνατζμεντ πέρασαν στην κοινοπραξία των εταιρειών ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ και ΜΕΤΚΑ Α.Ε. Μία δεκαετία αργότερα, το 2011 ο Όμιλος Μυτιληναίου μεταβίβασε τον έλεγχο πίσω στο Ελληνικό Κράτος έναντι συμβολικού τιμήματος ενός ευρώ.
Σημειώνεται ότι βάση της νομοθεσίας, αρμόδιος υπουργός για την ΕΛΒΟ είναι ο υπουργός Οικονομικών και εν προκειμένω ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, ενώ έχει μικρή αλλά σημαντική εμπλοκή και το υπουργείο Άμυνας.
Πρόσφατα, η ΕΛΒΟ μπήκε στο υπερταμείο, προκειμένου να κλείσει η αξιολόγηση, καθώς ήταν ένα από τα προαπαιτούμενα. Η αξιολόγηση δεν έκλεισε, αλλά η πώληση δημόσιων οργανισμών, όπως και της ΕΛΒΟ, προχωράνε…

____________
newreport.gr
Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2017/04/100-10.html…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου